ścianka wystawiennicza bosch

20 sty

Ścianka wystawiennicza – jaką spełnia rolę w kreowaniu marki przedsiębiorstwa?

Działania marketingowe są niezbędne do promocji przedsiębiorstwa. Powinny opierać się na przemyślanej strategii opartej na analizach rynkowych. Dzięki temu można nie tylko zaistnieć na rynku, ale przede wszystkim utrzymać się na nim czerpiąc zyski. Działania marketingowe nie mają jednak racji bytu bez opracowanego systemu identyfikacji wizualnej. Do podstawowych elementów wizualnych marki należą: nazwa, logo i slogan, jak również materiały marketingowe – ulotki, wizytówki oraz inne gadżety wykorzystywane do promocji. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują ścianki wystawiennicze, które mają ogromne znaczenie w promowaniu marki podczas rozmaitych spotkań branżowych – targów, prezentacji oraz eventów. Czym są ścianki wystawiennicze, jakie są ich rodzaje oraz jaką dokładnie rolę spełniają w kreowaniu marki przedsiębiorstwa?

Czym są ścianki wystawiennicze?

Ścianki wystawiennicze są jednym z rodzajów narzędzi reklamowych. Zazwyczaj zbudowane są z lekkiej, aluminiowej konstrukcji oraz prezentowanej na niej reklamy. Nowoczesne modele pozwalają na umieszczanie treści reklamowych na różnego rodzaju materiałach, dzięki czemu wyglądają niezwykle efektownie. Ścianki mogą posiadać bardzo zróżnicowane rozmiary oraz kształty. Są niezwykle lekkie i łatwe do składania. Ich kompaktowa budowa sprawia, że są nieodzownym elementem targów i konferencji zapewniając firmom odpowiednią oprawę.

Prezentacja wielkoformatowej grafiki jest świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, dlatego systemy tego typu są stale niezwykle popularne. Potrafią skutecznie przyciągnąć wzrok, nawet z dużej odległości. Duży format pozwala również na umieszczenie dowolnej reklamy – mogą to być zarówno produkty i usługi, ale też motto lub hasło reklamowe firmy. Bez trudu umieścimy na nich dane kontaktowe.

Zastosowanie solidnych materiałów oraz trwałych metod nadruku sprawia, że ścianki wystawiennicze mogą być z powodzeniem używane przez długi czas. Tym bardziej, że dołączane są do nich specjalnie zaprojektowane pokrowce skutecznie chroniące je podczas transportu.

Rodzaje ścianek wystawienniczych

Do najbardziej popularnych rodzajów ścianek targowych należą formy tekstylne prostokątne wykorzystujące nadruk jednostronny. Nowoczesne ścianki mogą mieć rozmaite kształty oraz dwustronny nadruk, posiadają ponadto energooszczędne oświetlenie led.

Ścianki tekstylne

Mogą przybierać rozmaite kształty dzięki zastosowaniu aluminiowych ram, na które w łatwy sposób nakłada się grafikę. Modele prostokątne posiadają stalową podstawę zapewniającą stabilność nawet ściankom o dużych rozmiarach. Tekstylne grafiki mogą być zadrukowane dwustronnie, co zwiększa powierzchnię przekazu komunikatu.

Standy

Pozwalają na umieszczenie komunikatu z każdej strony oraz łatwą wymianę grafiki. Mogą zostać doświetlone za pomocą pasków led.

Kasetony

Składają się z lekkich aluminiowych profili, które mogą być montowane bez użycia narzędzi. Sprawdzają się na stoiskach targowych, w witrynach sklepowych, a także podczas konferencji.

Ścianki flow-up

Modele tego typu najczęściej są napinanymi na ramy banerami, ale mogą być podświetlane od środka specjalnie dobranymi panelami led. Istnieje również możliwość połączenia kilku elementów w jeden system ustawiony w dowolnej konfiguracji – w układzie szeregowym, a także pod kątem 90 stopni. Grafika na tkaninie mocowana jest w konstrukcji za pomocą specjalnej taśmy silikonowej. Może być umieszczona na dwóch stronach ścianki. Zabudowa ściankami podświetlanymi pozwala uzyskać spektakularny efekt.

Systemy na profilach aluminiowych

Ścianki tworzące modułowy system rolowanych banerów to wszechstronna opcja pozwalająca na pełną swobodę w projektowaniu. W skład zestawu wchodzą słupki z możliwością regulacji wysokości oraz kasety do których wkładana jest grafika. Każdy z elementów może zawierać trzy różne grafiki.

Ścianki hop-up

Ścianki napinane pod tkaninę pozwalające na prezentację grafiki w dużym formacie. Lekki stelaż umożliwia wygodny transport oraz rozkładanie. Grafika może być drukowana dwustronnie.

Ścianki teleskopowe

Modele teleskopowe świetnie sprawdzają się podczas pokazów jako tło prezentujące markę. Dzięki możliwości regulacji wysokości i szerokości mogą zostać dopasowane do indywidualnych potrzeb. Po złożeniu zajmują niewiele miejsca, są również bardzo lekkie.

Zastosowanie ścianek wystawienniczych

Ścianki wystawowe powiększają powierzchnię przekazu reklamowego przyciągając znacznie większą ilość potencjalnych klientów. Estetycznie wykonana ścianka stanowić będzie efektowną wizytówkę firmy zapewniając tło do prezentowania produktów i usług. Zastosowanie nowoczesnych, solidnych materiałów pozwala na długie użytkowanie i łatwy transport. Inwestycja w ścianki targowe zawsze się opłaca.

Ścianki wystawowe świetnie sprawdzą się jako:

  • tło stoiska wystawienniczego
  • foto ścianka na imprezach
  • tablica reklamowa firmy
  • mały punkt informacyjny
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

NAPISZ DO NAS