wydarzenie tematyczne e-sport

11 Paź

Elementy reklamy na eventach tematycznych

Eventy tematyczne to okazja do zaprezentowania oferty firmy w sposób nienachalny, ale też na tyle szeroki, żeby potencjalni klienci chcieli do nas wrócić już po zakończeniu targów czy konwentu. Bez względu na to, czy planujemy zaprezentować naszą firmę podczas w pełni profesjonalnych branżowych targów wystawienniczych, czy mniej sformalizowanych eventów jak konwenty fanów, nie unikniemy konieczności zaaranżowania nowoczesnego stoiska targowego oraz jego, stosownej do okoliczności, aranżacji. Elementy reklamy na eventach tematycznych muszą być dostosowane zarówno do warunków lokalowych, jak potrzeb odwiedzających wydarzenie gości.

Nowoczesne systemy wystawiennicze umożliwiają stworzenie przyjaznej potencjalnym klientom przestrzeni, w której poczują się oni mile widzianymi gośćmi. Rollupy, bannery i ścianki reprezentacyjne będą dla nich stanowić dobre tło do zdjęć, które opublikować można w social mediach. Regały uginające się od darmowych gadżetów zachęcą do zabrania ich ze sobą i poniesienia logo firmy w świat, a symulator VR albo fotobudka pozwolą tu i teraz, podczas trwania eventu wykorzystać możliwości jakie dają nowoczesne technologie. Nowoczesne stoiska targowe na eventach tematycznych to gros możliwości, które trzeba umiejętnie wykorzystać.

Nowoczesne stoiska targowe – to one przyciągną klienta!

Targi branżowe oraz eventy tematyczne przyciągają tłumy wystawców i odwiedzających. Choć ulegamy złudzeniu, że wszystko, co najważniejsze dla rozwoju relacji na linii przedsiębiorca/firma-klient rozgrywa się w sieci, nie ma lepszego sposobu na nawiązanie długofalowych, opartych na lojalności związków w biznesie, niż osobiste spotkania osób zainteresowanych. Jeśli wyobrazimy sobie targi wystawiennicze czy event tematyczny jako wydarzenia tłoczne, gwarne, wręcz hałaśliwe i pełne podniet wizualnych, łatwo o konstatację, że potencjalni klienci odwiedzający te wydarzenia celem porównania ofert różnych firm łatwo mogą poczuć się przebodźcowani. Nie bez powodu porównuje się więc nowoczesne stoiska targowe do spokojnych wysp na niespokojnym oceanie targowych ofert, promocji oraz wszelkiego rodzaju eventów towarzyszących.

To właśnie dobrze zaprojektowane stoisko jest w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę odwiedzających, lecz i zatrzymać ich na dłużej. Warunkiem jest nie tylko wrażenie wizualne, jakie bryła stoiska robi na pierwszy rzut oka, ale i przyjazna aranżacja przestrzeni. Osoby naprawdę zainteresowane naszą ofertą, często zmęczone i znużone wielogodzinnym zwiedzaniem targów, chcą spokojnie przysiąść, mieć możliwość porozmawiania z przedstawicielem firmy, sięgnięcia po promowane towary czy zabrania ze sobą ulotek i firmowych gadżetów. Stoisko powinno więc zachęcać klienta do zatrzymania się na dłużej, a jego personel musi mieć możliwość wejścia z nim w relację umożliwiającą przedstawienie oferty czy odpowiedzi na pytania. Nowoczesne modułowe stoiska i wyspy targowe to konstrukcje tworzone właśnie z myślą o komforcie wszystkich stron procesu kupna-sprzedaży. Jeśli klient zapamięta nasze stoisko jako wyjątkowo atrakcyjne wizualnie, a obsługę jako naprawdę kompetentną, na spotkaniu podczas targów na pewno się nie skończy.

Może Cię również zaciekawić:: Jak odpowiednio zaprezentować firmę na targach i wystawach?

regał plastikowy

Regały plastikowe zaopatrzone w ulotki i gadżety firmy

Podczas targów wystawienniczych nie ma chyba dla odwiedzających bardziej kłopotliwej sytuacji, niż ta, kiedy materiały reklamowe, promocyjne oraz informacyjne są wyeksponowane w taki sposób, że nie tylko niełatwo po nie sięgnąć, ale i wypadałoby zapytać, czy w ogóle wolno to zrobić i  czy są to materiały darmowe. Klient może poczuć się w takiej sytuacji na tyle niezręcznie, że zrezygnuje z przeglądania katalogów ofertowych czy podejmowania rozmowy z personelem stoiska, chociaż taki był jego pierwotny zamiar.

Nowoczesne ekspozycyjne regały plastikowe powinny być więc ustawione w takim miejscu i w taki sposób oznakowane, żeby ich zawartość nie wzbudzała najmniejszych wątpliwości. Odwiedzający będą wtedy mile widziani na stoisku i nie tylko chętnie będą pytali o interesujące ich rzeczy, ale także będą bardziej skłonni do zainteresowania się ofertą, którą będą im chcieli przestawić pracownicy stoiska.
Nawet najnowocześniejsze witryny z podświetlanymi półkami nie powinny stwarzać zbędnego dystansu między firmą a jej potencjalnym klientem. Regały ekspozycyjne na targach wystawienniczych to nie są regały muzealne!

Elementy angażujące potencjalnego klienta

Obok tych elementów aranżacji stoiska targowego, które klientów przyciągają – stojaki z ulotkami, regały z darmowymi gadżetami firmowymi – warto też zadbać o elementy angażujące potencjalnego klienta na tyle, że spośród wielu innych firm tej samej branży wybierze on właśnie naszą. Należą do nich choćby przenośne stojaki multimedialne  o efektownym i eleganckim designie, które można dowolnie rozbudowywać, czy fotobudki. Nie do pomyślenia jest, żeby w czasach galopującego rozwoju nowych technologii, prezentacja możliwości firmy odbywała się wyłącznie na papierze. Często odwiedzający przychodzą na stoiska targowe właśnie po to, żeby upewnić się, że wszystko, o czym przeczytali na firmowej stronie www jest rzeczywistością. Jeśli firma reklamująca się jako ultranowoczesna nie dysponuje na swoim stoisku elementami angażującymi klienta bardziej, niż ulotka, traci wiarygodność.

I dlatego na nowoczesnych stoiskach targowych producentów gier komputerowych czy dealerów samochodowych znajdziemy symulatory VR, które pozwolą klientom na własnej skórze doświadczyć doznań towarzyszących użytkowaniu oferowanych towarów. W przypadku stoisk studiów produkujących meble na wymiar czy parających się aranżacją wnętrz nie obejdzie się bez dostępu do programów komputerowych pozwalających uzyskać trójwymiarową wizualizację wymarzonego mebla czy umeblowanego wedle życzeń mieszkania.

Dobrym pomysłem na urozmaicenie targowego stoiska jest fotobudka, dająca możliwość sfotografowania się także  z firmowymi gadżetami. Zdjęcia można potem wykorzystać choćby na stronach firmowych w social mediach, tym samym dając dowód, że nasi klienci są dla nas ważni i współtworzą markę, z której jesteśmy dumni.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

NAPISZ DO NAS